Nu este o noutate ca miscarea iti face bine, insa ce ar trebui sa cunosti este ca unele tipuri de miscare iti sunt mai potrivite decat altele, mai ales in cazul unei probleme specifice.

Daca-ti doresi sa alegi tipul de miscare cu cele mai multe efecte pozitive iti recomandam sa analizezi cu atentie nevoile tale si beneficiile exercitiilor de miscare.

In continuare iti recomandam cateva tipuri de miscare pe care poti sa le practici in corelatie cu anumite nevoi specifice.

  1. Daca-ti doresti un sistem imunitar mai rezistent nu ezita sa practici ciclismul. Ciclistii au multa masa musculara, forta, rezistenta si un nivel scazut de grasime, toate acestea ajutand organismul sa dobandeasca un sistem imunitar mult mai rezistent.
  • Daca-ti doresti muschi, executa exercitii de forta. Sunt recomandate varstnicilor pentru a sta departe de perioada in care muschii incept sa se atrofieze. Pentru a tine muschii in forta e nevoie de rezistenta.
  • Daca-ti pasa de elasticitatea si frumusetea pielii tale nu uita de exercitiile cardio. Daca ai 40 de ani si practici de ceva vreme exercitii cardio, cel mai probabil pielea ta indica o varsta intre 20-30 de ani.
  • Daca-ti doresti sa-ti pastrezi inima sanatoasa si tanara, parctica tot  exercitii cardio. Aerobicul si jogging-ul combat efectele imbatranrii.
  • Daca-ti doresti sa ai creierul mereu antrenat, sa procesezi repede si sa-ti creasca puterea de concentrare ai nevoie de multe plimbari si yoga.
  • Daca vrei o memorie excelenta tot exercitiile cardio sunt cele care te ajuta. Spre exemplu aerobicul se afla in stransa legatura cu hippocampusul, regiunea din creier care raspunde de procesul invatarii si memoriei, dezvoltandu-se in paralel.
  • Daca iti este frica de dementa iti recomandam inotul si plimbarile. Persoanele care fac regulat cardio si au o conditie fizica buna au un risc foarte scazut de a se imbolnavi de dementa.

Mentiune: imbunatatirea se vede atunci cand sportul se face cu regularitate. Atunci cand o sesiunile de sport sunt constante, dureaza cel putin 45 de minute/sesiune si cand se atinge un numar de aproximativ 52 de ore de miscare pe decursul a 6 luni.

Nu uitati de vointa!

Daca aveti vointa puternica, o alimentatie si o hidratare corecta, detineti o mare parte din ceea ce este necesar pentru imbunatatirea stilului de viata. Cele mai bune tipuri de miscare sunt antrenamentele de forta, care nu lasa muschii sa se atrofieze si exercitiile cardio, necesare inimii. Miscarea este buna! Insa, miscarea corelata nevoilor este si mai buna!

Ne vedem in Alexandreea Club Fitness & Spa!

Suna-ne!